Język

Aktualności

Zymetria na Zbadaj.to

Nasza Partnerka, Agata Woźniakowska, z dumą reprezentowała Zymetrię jako prezenterka podczas Boot Campu i konkursu Zbadaj.to w uroczym Folwarku Badowo. To wyjątkowe wydarzenie otwiera drzwi do świata insightów i kariery w branży badawczej! Uczestnicy

Jesteśmy w jury Effie Awards 2025

Z dumą ogłaszamy, że nasze kompetencje będą współtworzyć Effie Awards 2025, ponieważ: Barbara Krug jest jurorką w grupie II: Beauty & Care, Medicines & Supplements, a Katarzyna Król jest jurorką w grupie XIII: ESG,

Zymetria w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024”

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki” wydany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu – jest już dostępny. A w tym kompleksowym przeglądzie działań firm w obszarze ESG i zrównoważonego rozwoju znajdziecie nasze dobre praktyki

Raporty

Wiosenne nastroje Polek i Polaków!

Najnowszy i już 10 raport z kolejnej  fali naszego trackingu o nastrojach Polek i Polaków jest już dostępny. Badanie zrealizowaliśmy w marcu 2025 roku. Celem badania jest śledzenie zmian nastrojów i postaw w polskim

Jesienne nastroje Polek i Polaków!

Już jest najświeższy raport z 9 fali naszego trackingu o nastrojach Polek i Polaków zrealizowanego w listopadzie 2024! Celem badania jest śledzenie zmian nastrojów i postaw w polskim społeczeństwie, które zachodzą pod wpływem takich

Polki i Polacy na zakupach

Dzielimy się z Państwem już piątym autorskim raportem, popartym liczbami i obserwacjami, opisem rynku e-commerce w Polsce i stanu umysłu polskiego e-shoppera. W raporcie odpowiadamy na pytanie  „Jak sytuacja rynku e-commerce wygląda w 2024”.

Publikacje

A moRZe bez plastiku?

Zymetria, w ramach projektu dla RLG, przeprowadziła badanie dotyczące postaw Polaków związanych z segregacją odpadów podczas wypoczynku nad morzem. Wyniki badania posłużyły do stworzenia kampanii edukacyjnej „A moRZe bez plastiku”, mającej na celu walkę

Media o najnowszej fali badania nastrojów Polek i Polaków

Wyniki naszej najnowszej, dziesiątej już fali trackingu nastrojów społecznych spotkały się z szerokim zainteresowaniem mediów. O tym jakie są obecnie nastroje Polek i Polaków można przeczytać na łamach msn oraz Investing.com Zapraszamy do lektury:

Publikacje o niepokojących trendach

Wyniki naszego badania dotyczące tego jak i dlaczego rozkłada się w polskim społeczeństwie podejście do kwestii klimatu i dlaczego śniegu prędko nie będzie, ale i co warto zrobić by to zmienić, można przeczytać w

Powiedz nam czego potrzebujesz

Wyślij prosty brief, w którym opowiesz nam o swoich potrzebach, a my
stworzymy dla Ciebie spersonalizowane i wszechstronne rozwiązanie.

Accessibility Toolkit Icon Poznaj opcje ułatwień dostępu

Accessibility toolkit

Zamknij
  • Text size
  • Cursor
  • Highlight headings
  • Highlight links
  • High contrast
  • Desaturate
  • Breadcrumbs