Empatia i definiowanie

Kluczem jest rozpoznanie problemów i motywacji, które wpływają na wybory i zachowania ludzi. Pracujemy na personach, często identyfikowanych we wcześniejszych badaniach jakościowych. Na tym etapie dzieje się synteza informacji w celu określenia, co jest faktycznym problemem.
Ten etap wymaga często przełamania ram mentalnych i nawyków, które ograniczają perspektywę.

Ideacja i prototypowanie

To etap w Design Thinking, w którym przekładamy kluczowe wyzwania na pomysły i na rozwiązania. Zespół skupia się na wygenerowaniu jak największej liczby rozwiązań zdefiniowanego problemu metodą Design Thinking, a następnie na ocenie i wyborze najlepszych. Na ich podstawie powstaną prototypy – proste wizualizacje rozwiązania, którą można zaprezentować innym i szybko zebrać informacje zwrotne. Wybrane rozwiązania są dopracowywane (np. wewnętrznie przez Klienta) i mogą być testowane w dalszych badaniach konsumenckich, w tym ilościowych.

Powiedz nam czego potrzebujesz

Wyślij prosty brief, w którym opowiesz nam o swoich potrzebach, a my
stworzymy dla Ciebie spersonalizowane i wszechstronne rozwiązanie.