Interdyscyplinarnie pracujemy
nad najlepszymi rozwiązaniami
Łączymy kompetencje z wielu obszarów: badań jakościowych i ilościowych,
Design Thinking, zaawansowanej analityki i nowoczesnych wizualizacji. Nad każdym
wyzwaniem pracujemy interdyscyplinarnie, aby stworzyć rozwiązanie, które najlepiej
zaadresuje Twoje potrzeby. Bo każdy brief jest inny.
Badania
Nasze badania są innowacyjne, wysokiej jakości,
a jednocześnie szybkie i efektywne kosztowo.
Wykorzystujemy pełen zakres narzędzi badawczych,
jednak zazwyczaj korzystamy z technik on-line.
Badania jakościowe
W badaniach jakościowych często szukamy odpowiedzi na pytanie „dlaczego” – w obszarze potrzeb, motywacji, napięć, aspiracji, jak i konkretnych doświadczeń. Prowadzone bezpośrednio pozwolą Ci zobaczyć spontaniczną i całościową reakcję ludzi, czy zanurzyć się w ich rzeczywistości. Oczywisty wybór, gdy potrzebujesz szybkiego feedbacku na swój produkt, czy opakowanie. Badania jakościowe online dają szersze możliwości i lepszą jakość badań. Łatwo w nich wyjść poza deklaracje, zachęcić uczestników do aktywnej współpracy np. poprosić respondenta o przykłady inspiracji, uchwycić doświadczenie respondenta w czasie teraźniejszym, zmierzyć zachowanie w sieci czy skorzystać z szeregu technik projekcyjnych.
Badania ilościowe
Badania ilościowe są wykorzystywane w celu kwantyfikacji opinii, zachowań, które pozwalają na wnioskowanie i generalizowanie o populacji badanej. Bardzo często używane do testowania pomysłów marketingowych. O możliwych zastosowaniach przeczytaj w zakładce „Rozwiązania”. Obecnie najpopularniejsze są badania przeprowadzane przez internet (Computer Assisted Web Interviews).
Design thinking
Design Thinking to podejście do tworzenia nowych rozwiązań w oparciu
o dogłębne zrozumienie wyzwań i potrzeb konsumentów/ odbiorców.
Nasze podstawowe założenia podczas warsztatów DT to empatyzowanie
i skupienie się na potrzebach, wspólna twórcza praca oraz
eksperymentowanie i testowanie hipotez. W takcie dwudniowego
warsztatu może powstać solidna porcja efektywnych rozwiązań -
dla Ciebie i Twoich klientów.
Data science i analityka
Kompetencje w obszarach marketingu, mediów, ekonomii i finansów
powiązane z wiedzą matematyczną i statystyczną pozwalają nam dobrze
przełożyć problemy biznesowe naszych klientów na język modeli
matematycznych. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych statystycznych
metod analizy danych i machine learning wydobywamy potencjał
informacyjny tkwiący w liczbach, tworząc modele analityczne i algorytmy
decyzyjne. Kompetencje w obszarze IT pozwalają nam dostarczać
zarówno gotowe rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, jak
i wspierać wdrożenia w ramach systemów Klienta.
Business intelligence
i dashboarding
Dostarczamy kompletne i kompleksowe rozwiązania pozwalające przetwarzać i analizować Twoje dane. Budujemy systemy raportowe i hurtownie danych, projektujemy systemy raportowe. Tworzymy wizualizacje, umożliwiające nowe spojrzenie na dane. To pobudza myślenie i wyobraźnię, pozwala dostrzec tendencje, których „na oko” nie widać. Rozumiemy i łączymy świat marketingu i IT, co jest jednym z głównych wyzwań współczesnej sfery digital. Pracujemy z Microsoft (Partner) i Amazon.
Powiedz nam czego potrzebujesz
Wyślij prosty brief, w którym opowiesz nam o swoich potrzebach,
a my stworzymy dla Ciebie spersonalizowane i wszechstronne rozwiązanie.