Badania jakościowe

W badaniach jakościowych często szukamy odpowiedzi na pytanie „dlaczego” – w obszarze potrzeb, motywacji, napięć, aspiracji, jak i konkretnych doświadczeń.

Prowadzone bezpośrednio pozwolą Ci zobaczyć spontaniczną i całościową reakcję ludzi, czy zanurzyć się w ich rzeczywistości. Oczywisty wybór, gdy potrzebujesz szybkiego feedbacku na swój produkt, czy opakowanie.

Badania jakościowe online dają szersze możliwości i lepszą jakość badań. Łatwo w nich wyjść poza deklaracje, zachęcić uczestników do aktywnej współpracy np. poprosić respondenta o przykłady inspiracji, uchwycić doświadczenie respondenta w czasie teraźniejszym, zmierzyć zachowanie w sieci czy skorzystać z szeregu technik projekcyjnych.

Środowisko online sprzyja większej otwartości i szczerości, a dłuższy kontakt z uczestnikami daje czas na głębszą refleksję. Budujemy własne rozwiązania online, aby pozyskiwać dane najwyższej jakości (np. aplikacja mobilna, własne forum badawcze).

Badania ilościowe

Badania ilościowe są wykorzystywane w celu kwantyfikacji opinii, zachowań, które pozwalają na wnioskowanie i generalizowanie o populacji badanej. Bardzo często używane do testowania pomysłów marketingowych.

O możliwych zastosowaniach przeczytaj w zakładce „Rozwiązania”. Obecnie najpopularniejsze są badania przeprowadzane przez internet (Computer Assisted Web Interviews).

Powiedz nam czego potrzebujesz

Wyślij prosty brief, w którym opowiesz nam o swoich potrzebach,
a my stworzymy dla Ciebie spersonalizowane i wszechstronne rozwiązanie.