Definicja, proces i rezultaty

Badania ilościowe online to nasz ulubiony typ badań. Korzystamy w nich zarówno z naszej własnej społeczności badawczej, a także ze społeczności, które budujemy specjalnie dla Klientów. Gdy zaś musimy dotrzeć do bardzo niszowych grup, w przypadku badań trackingowych, czy badań zagranicznych, korzystamy z paneli online.

Dysponujemy też własnym silnikiem ankietowym, w kótrym wg naszego pomysłu rozwinęliśmy różne pytania diagnostyczne (Concept Evaluator, Image Evaluator, Video Commentator, Video Evaluator). Nasz silnik jest bardzo zaawansowany – korzystamy z własnego softu do badań typu MaxDiff, czy conjoint, co więcej nasi data scientiści tworzą własne autorskie modele decyzji konsumenckich w oparciu o bardziej zaawansowane metody typu choice based.

Powiedz nam czego potrzebujesz

Wyślij prosty brief, w którym opowiesz nam o swoich potrzebach, a my
stworzymy dla Ciebie spersonalizowane i wszechstronne rozwiązanie.