Przeanalizujemy dane na temat twojego biznesu
Kompetencje w obszarach marketingu, mediów, ekonomii i finansów powiązane z wiedzą matematyczną i statystyczną pozwalają nam dobrze przełożyć problemy biznesowe naszych klientów na język modeli matematycznych.
Dzięki zastosowaniu zaawansowanych statystycznych metod analizy danych i machine learning wydobywamy potencjał informacyjny tkwiący w liczbach, tworząc modele analityczne i algorytmy decyzyjne. Kompetencje w obszarze IT pozwalają nam dostarczać zarówno gotowe rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, jak i wspierać wdrożenia w ramach systemów Klienta.
Nasze rozwiązania
Profilowanie i segmentacja baz klienckich
Posiadasz bazę swoich klientów i szukasz podniesienia sprzedaży? Pomożemy Ci proponując nowe wymiary sprofilowania kont Twoich użytkowników lub stworzenia nowych segmentów, które pozwolą Ci efektywnie sprzedawać. Nasze podejście zakłada stworzenie relewantnych reguł decyzyjnych i otagowanie wszystkich kont w bazie takimi wymiarami, że tworzenie ofert, ich komunikacja będą trafiały w potrzeby, co podniesie Twoja sprzedaż.
Marketing mix modelling
MMM to metoda dla tych którzy chca sprawdzić, które inwestycje w marketing najbardziej efektywnie wspierają sprzedaż i cieszą się najwyższym poziomiem ROI. Pomożemy Ci zoptymalizowac poziom budżetu mediowego, media mix, oraz kalendarz i poziom inwestycji per medium.
Optymalizacja cen
Cena to kluczowy driver marketingu. Oferujemy cała gamę podejść do ich optymalizacji, szacowania elastyczności cenowej – od badań typu conjoint w podziale na kanał sprzedaży, po optymalizację polityki cenowej na poziomie segmentów sklepów w ramach kanału, lub pojedynczego sklepu.
Optymalizacja asortymentu
Sklepy, podobnie jak ludzie, są różne – jedne premium, drugie bardziej economy. Wstawianie portfela marek premium do sklepów economy jest straconą szansą. Pomożemy Ci dopasować które Twoje linie produktowe powinny dotrzeć do których sklepów i tam zawalczyć o dystrybucję i widoczność. Bo, jak wiadomo, pólka nie jest z gumy.
Estymacje poziomu sprzedaży
Modele analityczne to nie lusterko wsteczne, ale przede wszystkim predykcja przyszłości. Wykorzystujemy je zarówno do estymowania przyszłej sprzedaży już istniejących produktów przy różnych scenariuszach driverów marketingowych, jak i wolumetryczne oszacowania sprzedaży innowacji. Robimy to na tyle efektywnie, ze nie musisz ograniczać tego typu wsparcia swoich decyzji tylko do pojedynczych, najważniejszych SKU w Twoim portfelu.
Powiedz nam czego potrzebujesz
Wyślij prosty brief, w którym opowiesz nam o swoich potrzebach, a my
stworzymy dla Ciebie spersonalizowane i wszechstronne rozwiązanie.