Język
Icon Wróć

Aktualności

Zymetria po raz trzeci oblicza ślad węglowy

Z dumą przedstawiamy wyniki obliczeń śladu węglowego za 2024 rok (zakres 1, 2, 3) wg. standardów GHG Protocol i ISO – 14064 – I we współpracy z Envirly by Quantifier – wynosi on 91

Zymetria partnerem Human Answer Institute

Z ogromną radością informujemy o nawiązaniu partnerstwa badawczego i eksperckiego pomiędzy Zymetrią a Human Answer Institute (HAI). Human Answer Institute jest cenionym think tankiem specjalizującym się w badaniu i wyjaśnianiu aktualnych trendów w ekonomii,

Nowa jakość w badaniach – AIMI od Zymetria

Pioniersko w Polsce wdrażamy AI video&voice moderated interviews – metodologię, która zmienia sposób prowadzenia badań ilościowych i jakościowych. Sztuczna inteligencja pięknie i w naturalny sposób rozmawia z badanymi z panelu badawczego Zymetrii. Co już

AI w biznesie – Barbara Krug na Onet Impact Day

Nasza Prezeska Barbara Krug podczas OnetImpactDay – AI W BIZNESIE: WERYFIKACJA przedstawiła wyniki badania dotyczącego podejścia Polek i Polaków do AI zrealizowanego przez Zymetria dla Onet. Podczas wystąpienia poruszone zostały takie tematy jak to,

Nasi Młodzi na Insummit Youth

Młodzi o Młodych! Gratulacje Karolina Czerniak i Łukasz Wiencek. Nasi młodzi badacze zakwalifikowali się na Insummit Youth&Beyond z wystąpieniem „Pocket Gap – czy uczymy dzieci, że nie będą zarabiać tyle samo?”. Do zobaczenia na

Zymetria na konferencji Qual360 w Berlinie!

Qual360EU2025 w Berlinie to największa światowa konferencja dla społeczności badawczej badań jakościowych (QUAL). Zymetria jest reprezentowana przez Joanna Paśnik naszą Head of Qualitative Research i Weronika Celińska Senior Consulant specjalistkę badań w kategorii Pharma,

Zymetria zasila szeregi PTBRiO!

Z radością informujemy, że 3 nasze partnerki z Zymetria dołączyły do grona ekspertów i ekspertek w PTBRiO (Polskie Towarzystwo Badań Rynku i Opinii). Agnieszka Kosicka – szefowa zespołu badań ilościowych Joanna Paśnik – szefowa

Wysokie miejsca w rankingu firm badawczych 2023!

Niedawno poznaliśmy wyniki najświeższego rankingu firm badawczych wykonanego na podstawie badania prowadzonego przez PTBRiO/ESOMAR Jest nam niezmiernie miło, że jak już co roku zajęliśmy wysokie miejsca w dwóch tak istotnych obszarach jakimi są badania

Insummit – Jak wygrać z Neofobią?

W badaniach innowacji nie ma miłości od pierwszego wrażenia. Jest za to Neofobia – czyli lęk Polek i Polaków przed nowością. Jak badać innowacje i nowości, żeby robić to dobrze na Insummit Festiwal Insightów

Accessibility Toolkit Icon Poznaj opcje ułatwień dostępu

Accessibility toolkit

Zamknij
  • Text size
  • Cursor
  • Highlight headings
  • Highlight links
  • High contrast
  • Desaturate
  • Breadcrumbs