Język
Icon Wróć

Raporty

Polki i Polacy wobec transformacji energetycznej

Przedstawiamy najnowszy raport Zymetrii na temat postaw wobec transformacji energetycznej. Z raportu dowiemy się jakie obawy mamy w związku z bezpieczeństwem energetycznym, z jakich źródeł najchętniej czerpalibyśmy energię, czy na ile ufamy w bezpieczeństwo

Boże Narodzenie białe, czy zielone?

W tym roku ponownie zapytaliśmy Polaków, czy są otwarci na ekologiczne prezenty, niematerialne doświadczanie oraz jakie działania pro-środowiskowe podejmują w okresie świątecznym, czy które marki i firmy są postrzegane jako świątecznie pro-ekologiczne? Zapraszamy do

Postawy Polek i Polaków (7)

Tracking nastrojów  Przedstawiamy 7 listopadową falę badania, z którego wynika, że polskie społeczeństwo, po trudnym okresie problemów finansowych odczuwa poprawę,  a ich troska o codzienny byt nieco zmalała. Najnowszy raport pt. „Postawy Polek i

Badanie tętna rynku video online

W 2023 na łamach Media i Marketing Polska pojawiło się już 7 odcinków badania tętna rynku video online, na podstawie badania ilościowego realizowanego przez Zymetria. Razem z MMP przez kolejne miesiące przyglądamy się dokładnie

Czas na sustainability!

Odkryj, co Polacy wiedzą i myślą o zrównoważonym rozwoju, na ile są zaangażowani i jakie działania pro-środowiskowe podejmują, jak marki i firmy komunikują się z konsumentem, jakie są doświadczenia konsumentów z greenwashingiem.

Ekologiczne święta – jesteśmy gotowi?

Czy Polacy są otwarci na ekologiczne prezenty, niematerialne doświadczanie, jakie działania pro-środowiskowe podejmują w okresie świątecznym, które marki i firmy są postrzegane jako świątecznie pro-ekologiczne? Zapoznaj się z wynikami naszego najnowszego badania!

Back to great normal, czyli Polki i Polacy na zakupach online (4 fala badania)

Mamy dla Was kolejny, czwarty już raport na temat rynku e-Commerce w Polsce. Przedstawimy w nim, jak koniec pandemii i presja inflacyjna wpływa na rozwój rynku e-commerce w naszym kraju, analizujemy zmiany w zakupach

Postawy Polek i Polaków (5)

5 fala badania na temat najważniejszych kwestii dla Polek i Polaków. Wśród poruszanych tematów: obawy polskiego społeczeństwa odnośnie wojny, inflacji, pandemii, zdrowia, reakcja na rosnące ceny poszczególnych kategorii, nastawienie do pracy online, problemy polskiego

Postawy Polek i Polaków (4)

4 fala badania na temat najważniejszych kwestii dla Polek i Polaków. Wśród poruszanych tematów: obawy polskiego społeczeństwa odnośnie wojny, inflacji, pandemii, zdrowia, reakcja na rosnące ceny poszczególnych kategorii, zaangażowanie w pomoc uchodźcom z Ukrainy,

Accessibility Toolkit Icon Poznaj opcje ułatwień dostępu

Accessibility toolkit

Zamknij
  • Text size
  • Cursor
  • Highlight headings
  • Highlight links
  • High contrast
  • Desaturate
  • Breadcrumbs