Język

Zymetria na konferencji Multiscreen Day

Podczas Multiscreen Day, konferencji organizowanej przez Media Marketing Polska, Edyta Czarnota wraz z Dominiką Gregorczyk z Biura Reklamy TVN podzieliła się wiedzą o konsumencie funkcjonującym w skomplikowanym świecie mediów.
Tematem przewodnim konferencji był Addressable TV, który jest bez wątpienia najgorętszym obszarem dyskusji w branży mediów i reklamy. Brokerzy telewizyjni budują własne strategie z tym związane, powstają specjalistyczne agencje mediowe zajmujące się integracją oferty TV i wideo. To rewolucja, w której każdy nadawca i reklamodawca weźmie udział, nawet jeśli teraz jeszcze nie zdaje sobie z tego sprawy. Dlatego kluczowe jest lepsze zrozumienie potrzeb i roli konsumenta by lepiej ofertę addressable TV przygotować.

Accessibility Toolkit Icon Poznaj opcje ułatwień dostępu

Accessibility toolkit

Zamknij
  • Text size
  • Cursor
  • Highlight headings
  • Highlight links
  • High contrast
  • Desaturate
  • Breadcrumbs