Język

Aktualności

Zymetria po raz trzeci oblicza ślad węglowy

Z dumą przedstawiamy wyniki obliczeń śladu węglowego za 2024 rok (zakres 1, 2, 3) wg. standardów GHG Protocol i ISO – 14064 – I we współpracy z Envirly by Quantifier – wynosi on 91

Zymetria partnerem Human Answer Institute

Z ogromną radością informujemy o nawiązaniu partnerstwa badawczego i eksperckiego pomiędzy Zymetrią a Human Answer Institute (HAI). Human Answer Institute jest cenionym think tankiem specjalizującym się w badaniu i wyjaśnianiu aktualnych trendów w ekonomii,

Nowa jakość w badaniach – AIMI od Zymetria

Pioniersko w Polsce wdrażamy AI video&voice moderated interviews – metodologię, która zmienia sposób prowadzenia badań ilościowych i jakościowych. Sztuczna inteligencja pięknie i w naturalny sposób rozmawia z badanymi z panelu badawczego Zymetrii. Co już

Raporty

Wiosenne nastroje Polek i Polaków!

Najnowszy i już 10 raport z kolejnej  fali naszego trackingu o nastrojach Polek i Polaków jest już dostępny. Badanie zrealizowaliśmy w marcu 2025 roku. Celem badania jest śledzenie zmian nastrojów i postaw w polskim

Jesienne nastroje Polek i Polaków!

Już jest najświeższy raport z 9 fali naszego trackingu o nastrojach Polek i Polaków zrealizowanego w listopadzie 2024! Celem badania jest śledzenie zmian nastrojów i postaw w polskim społeczeństwie, które zachodzą pod wpływem takich

Polki i Polacy na zakupach

Dzielimy się z Państwem już piątym autorskim raportem, popartym liczbami i obserwacjami, opisem rynku e-commerce w Polsce i stanu umysłu polskiego e-shoppera. W raporcie odpowiadamy na pytanie  „Jak sytuacja rynku e-commerce wygląda w 2024”.

Publikacje

A moRZe bez plastiku?

Zymetria, w ramach projektu dla RLG, przeprowadziła badanie dotyczące postaw Polaków związanych z segregacją odpadów podczas wypoczynku nad morzem. Wyniki badania posłużyły do stworzenia kampanii edukacyjnej „A moRZe bez plastiku”, mającej na celu walkę

Media o najnowszej fali badania nastrojów Polek i Polaków

Wyniki naszej najnowszej, dziesiątej już fali trackingu nastrojów społecznych spotkały się z szerokim zainteresowaniem mediów. O tym jakie są obecnie nastroje Polek i Polaków można przeczytać na łamach msn oraz Investing.com Zapraszamy do lektury:

Publikacje o niepokojących trendach

Wyniki naszego badania dotyczące tego jak i dlaczego rozkłada się w polskim społeczeństwie podejście do kwestii klimatu i dlaczego śniegu prędko nie będzie, ale i co warto zrobić by to zmienić, można przeczytać w

Powiedz nam czego potrzebujesz

Wyślij prosty brief, w którym opowiesz nam o swoich potrzebach, a my
stworzymy dla Ciebie spersonalizowane i wszechstronne rozwiązanie.

Accessibility Toolkit Icon Poznaj opcje ułatwień dostępu

Accessibility toolkit

Zamknij
  • Text size
  • Cursor
  • Highlight headings
  • Highlight links
  • High contrast
  • Desaturate
  • Breadcrumbs