Język
Icon Wróć

Wszystkie wpisy

Zymetria nowym partnerem CCIFP

Pod koniec września zostaliśmy Partnerem francusko-polskiej wspólnoty biznesowej skupionej wokół CCIFP (Francusko-Polska Izba Gospodarcza). Bardzo się cieszymy i liczymy na owocną współpracę.

Październikowy odcinek badania tętna rynku video online

Październikowy odcinek tętna svod tylko w Media i Marketing Polska. Jak może wyglądać najbliższa przyszłość? Zasięgi największych serwisów svod (Netflix, HBO Max, player) wydają się być niezagrożone, cieszą się one wysoką chęcią wykupienia subskrypcji

Badanie tętna rynku video online

W 2023 na łamach Media i Marketing Polska pojawiło się już 7 odcinków badania tętna rynku video online, na podstawie badania ilościowego realizowanego przez Zymetria. Razem z MMP przez kolejne miesiące przyglądamy się dokładnie

Ryszard Krug i Joanna Paśnik na scenach INSUMMIT

Ryszard Krug i Joanna Paśnik na scenach INSUMMIT – festiwalu insightów i innowacji organizowanym przez PTBRiO. Joanna poprowadziła warsztat „A gdyby cele zrównoważonego rozwoju (17SDG) były Osobami bardziej byś je pokochał/a?”. Warsztat pomógł uczestnikom

Barbara Krug w jury Effie Awards

Barbara Krug w jury Effie Awards – największego konkursu marketingowego na świecie. Basia ocenia zgłoszenia w kategorii Beauty & Care, Medicines & Supplements. Konkurs Effie odzwierciedla trendy we współczesnym marketingu i bardzo często te

AGD lepiej naprawiać niż kupować nowe, o ile się to opłaca finansowo

Zymetria zrealizowała badanie na zlecenie Whirpool („Postawy i zachowania użytkowników dużego AGD – droga do sustainability poprzez serwis i innowacje”) , w którym został poruszony temat reperacji sprzętów AGD. Z jednej strony Polacy są

Zymetria na Gdynia Design Days i Change Pilots

Katarzyna Król i Joanna Paśnik poprowadziły warsztat „Znajdź/Poznaj swój cel zrównoważonego rozwoju. 17 person i komiksów SDG”, podczas festiwalu organizowanego przez Gdynia Design Days i Change Pilots. Ta międzynarodowa konferencja organizowana przez Centrum Designu

Polacy akceptują podwyżki opłat za wodę

Tak wynika z badania realizowanego przez Zymetria na zlecenie Izby Gospodarczej „Wodociągi Polskie”. Polacy zgadzają się z faktem, że podwyżki są niezbędne, aby móc zapewnić bezpieczeństwo poprzez stałą modernizację i bieżące remonty sieci wodno-kanalizacyjnej.

To, co jemy wpływa na planetę i klimat

Zymetria zrealizowała badanie na zlecenie Interdyscyplinarnego Centrum Analiz i Współpracy Żywność dla Przyszłości. Wynika z niego, że Polacy nie widzą związków pomiędzy swoimi wyborami żywieniowymi a stanem zdrowia czy stanem środowiska. Szczegółowe wyniki badania zostały

Accessibility Toolkit Icon Poznaj opcje ułatwień dostępu

Accessibility toolkit

Zamknij
  • Text size
  • Cursor
  • Highlight headings
  • Highlight links
  • High contrast
  • Desaturate
  • Breadcrumbs