Język
Icon Wróć

Publikacje

ELEKTROODPADY – tylko 24% badanych umie je rozpoznać

Tak wynika z badania realizowanego przez Zymetria na zlecenie RLG Polska. 9 na 10 Polaków wyrzuciło w tym roku co najmniej jeden elektroodpad. A mimo to wiele osób nie wie jak takie odpady segregować

Październikowy odcinek badania tętna rynku video online

Październikowy odcinek tętna svod tylko w Media i Marketing Polska. Jak może wyglądać najbliższa przyszłość? Zasięgi największych serwisów svod (Netflix, HBO Max, player) wydają się być niezagrożone, cieszą się one wysoką chęcią wykupienia subskrypcji

AGD lepiej naprawiać niż kupować nowe, o ile się to opłaca finansowo

Zymetria zrealizowała badanie na zlecenie Whirpool („Postawy i zachowania użytkowników dużego AGD – droga do sustainability poprzez serwis i innowacje”) , w którym został poruszony temat reperacji sprzętów AGD. Z jednej strony Polacy są

Polacy akceptują podwyżki opłat za wodę

Tak wynika z badania realizowanego przez Zymetria na zlecenie Izby Gospodarczej „Wodociągi Polskie”. Polacy zgadzają się z faktem, że podwyżki są niezbędne, aby móc zapewnić bezpieczeństwo poprzez stałą modernizację i bieżące remonty sieci wodno-kanalizacyjnej.

To, co jemy wpływa na planetę i klimat

Zymetria zrealizowała badanie na zlecenie Interdyscyplinarnego Centrum Analiz i Współpracy Żywność dla Przyszłości. Wynika z niego, że Polacy nie widzą związków pomiędzy swoimi wyborami żywieniowymi a stanem zdrowia czy stanem środowiska. Szczegółowe wyniki badania zostały

Nawyki w odkażaniu ran zostają z nami na lata

„Czy na rany i skaleczenia wystarczy woda i mydło? – fakty i mity odkażania ran” to badanie, które Zymetria zrealizowała na zlecenie firmy Schulke. Wynika z niego, że aż 20% Polaków nie zdaje sobie

Centra handlowe już nie tylko na zakupy

Rola centrów handlowych zmienia się w ostatnich czasach. Klienci oczekują nie tylko możliwości zrobienia zakupów, ale też chcą mieć możliwość załatwienia innych spraw. Według badania, które Zymetria zrealizowała wśród Łodzian, centrum handlowe nie może

Coraz częściej robimy zakupy na Tiktoku i Instagramie

Coraz częściej robimy zakupy na Tiktoku i Instagramie Jak wynika z raportu, który przygotowała Zymetria na zlecenie BrandLift, zakupy w social mediach stają coraz bardziej popularne i coraz silniej podgryzają pozycję e-marketów. W wyborach

Pierwsze badanie o społecznych skutkach kredytów frankowych

„Nasza walka o sprawiedliwość. Uwolnieni od banków” to tytuł książki, w której znalazły się wyniki badań realizowanych przez Zymetrię wśród osób posiadających kredyt we frankach. Wizja niespłaconego kredytu z rosnącymi ratami, powoduje szereg negatywnych

Accessibility Toolkit Icon Poznaj opcje ułatwień dostępu

Accessibility toolkit

Zamknij
  • Text size
  • Cursor
  • Highlight headings
  • Highlight links
  • High contrast
  • Desaturate
  • Breadcrumbs