Język

Nowa jakość w badaniach – AIMI od Zymetria

Pioniersko w Polsce wdrażamy AI video&voice moderated interviews – metodologię, która zmienia sposób prowadzenia badań ilościowych i jakościowych. Sztuczna inteligencja pięknie i w naturalny sposób rozmawia z badanymi z panelu badawczego Zymetrii.

Co już wiemy o korzyściach metody:
– W badaniach ilościowych – bogatsze odpowiedzi na pytania otwarte. Respondenci swobodniej udzielają dłuższych, bardziej naturalnych, niewymuszonych odpowiedzi. AIMI pozwala zebrać więcej wartościowych odpowiedzi z pytań otwartych niż tradycyjne ankiety. Nie tylko więcej ilościowo, ale i pełniejsze insighty!
– W badaniach jakościowych – nowoczesna, nisko barierowa forma rozmowy. Więcej szczerości, mniej stresu. Także dotarcie do grup, które zwykle nie biorą udziału w badaniach jakościowych, albo gdy tematyka jest barierą. Szybki czas wykonania badania na dużych próbach, np. N=50

Oczywiście – AI nie działa samo. Doświadczone badaczki Zymetrii czuwają na każdym etapie – od scenariusza po analizę danych i rekomendacje biznesowo – strategiczne.
Mamy już 382 zrealizowane wywiady – rozwijamy metodę i słuchamy feedbacku od Klientów i Respondentów, oto co mówią:
„Dobrze dopasowane pytania, które sprawiały wrażenie rozmowy z człowiekiem.”
„Podobała mi się nowoczesna forma wywiadu, pytania AI były logicznym ciągiem (pytań) na moje zdanie.”
„Ogólnie rozmowa – świetnie – zwłaszcza, że nagrywało się jak głosówki.”

Accessibility Toolkit Icon Poznaj opcje ułatwień dostępu

Accessibility toolkit

Zamknij
  • Text size
  • Cursor
  • Highlight headings
  • Highlight links
  • High contrast
  • Desaturate
  • Breadcrumbs