Język
Icon Wróć

Wszystkie wpisy

Wysokie miejsca w rankingu firm badawczych 2023!

Niedawno poznaliśmy wyniki najświeższego rankingu firm badawczych wykonanego na podstawie badania prowadzonego przez PTBRiO/ESOMAR Jest nam niezmiernie miło, że jak już co roku zajęliśmy wysokie miejsca w dwóch tak istotnych obszarach jakimi są badania

Polki i Polacy na zakupach

Dzielimy się z Państwem już piątym autorskim raportem, popartym liczbami i obserwacjami, opisem rynku e-commerce w Polsce i stanu umysłu polskiego e-shoppera. W raporcie odpowiadamy na pytanie  „Jak sytuacja rynku e-commerce wygląda w 2024”.

Październikowy odcinek Pulsu VOD!

W najnowszym numerze MMP kolejny odcinek Pulsu VOD na podstawie naszych badań. Tym razem mocniej przyglądamy się zwyczajom grupy GENZ. Pozytywną informacją jest to, że pomimo sezonu wakacyjnego konsumpcja SVod w najmłodszej grupie nie

Insummit – Jak wygrać z Neofobią?

W badaniach innowacji nie ma miłości od pierwszego wrażenia. Jest za to Neofobia – czyli lęk Polek i Polaków przed nowością. Jak badać innowacje i nowości, żeby robić to dobrze na Insummit Festiwal Insightów

Witamy na pokładzie Kamilę i Justynę!

Z radością informujemy, że od września nasze szeregi zasiliły Kamila Hernik i Justyna Sawicka! Kamila – Socjolożka, badaczka i analityczka metod mieszanych z 20-letnim doświadczeniem. Prowadziła projekty badawcze w zakresie edukacji, polityki społecznej i

„Załatw to na mieście” we wrześniowym numerze Zwierciadła!

Zapraszamy do przeczytania artykułu „Matka Polka się buntuje”, Aliny Gutek w najnowszym Zwierciadle. Cytowane są w nim dane z naszego badania społecznego dotyczącego braku dostępności toalet w miastach przygotowane na majową konferencje „Załatw to

Zymetria partnerem srebrnym festiwalu INSUMMIT 2024!

Na tegorocznym Festiwalu Insightów i Innowacji 2024 Insummit Zymetria jako partner srebrny wydarzenia zaprasza do strefy expo gdzie będziemy rozmawiać o badawczych wyzwaniach i marzeniach w cieniu i mądrości naszego „Research Wish Tree”. Miejsce

Nowa kampania reklamowa Vanish

Na zlecenie Reckitt Benckiser zrealizowaliśmy badanie, w którym sprawdziliśmy skuteczność usuwania wielu różnych plam za pomocą proszków do prania oraz środka odplamiającego Vanish. Wyniki badań zostały zaprezentowana w najnowszej kampanii Vanish. Serdecznie zachęcamy do

Zymetria i Koalicja Niech Żyją!

W sierpniu zrealizowaliśmy niezwykle ważne badanie opinii na temat polowań na zwierzęta. Aż 62% uczestników i uczestniczek popiera zakaz polowania na wszystkie gatunki ptaków, a aż 92% Polek i Polaków jest za bezwzględnym zakazem

Accessibility Toolkit Icon Poznaj opcje ułatwień dostępu

Accessibility toolkit

Zamknij
  • Text size
  • Cursor
  • Highlight headings
  • Highlight links
  • High contrast
  • Desaturate
  • Breadcrumbs