Język
Icon Wróć

Wszystkie wpisy

Zymetria na Insummit2025 – Czy kupię tu BlackOut Box?

Ogłaszamy, że Iga Cichoń i Katarzyna Król z Zymetria dostały się ze swoim wystąpieniem „Czy kupię tu BlackOut Box? Tak – jest na energetykach! Jak ludzie w Polsce zniosą Blackout i jak można ich w tym mądrze

Zymetria na IIEX Europe 2025 w Amsterdamie

Z przyjemnością informujemy, że trzy z naszych Partnerek – Kinga Giżycka, Agnieszka Kosicka i Agata Woźniakowska z Zymetria – reprezentowały naszą firmę na konferencji Insights Innovation Exchange w Amsterdamie! Dwudniowa konferencja IIEX Europe 2025

A moRZe bez plastiku?

Zymetria, w ramach projektu dla RLG, przeprowadziła badanie dotyczące postaw Polaków związanych z segregacją odpadów podczas wypoczynku nad morzem. Wyniki badania posłużyły do stworzenia kampanii edukacyjnej „A moRZe bez plastiku”, mającej na celu walkę

Zymetria po raz trzeci oblicza ślad węglowy

Z dumą przedstawiamy wyniki obliczeń śladu węglowego za 2024 rok (zakres 1, 2, 3) wg. standardów GHG Protocol i ISO – 14064 – I we współpracy z Envirly by Quantifier – wynosi on 91

Zymetria partnerem Human Answer Institute

Z ogromną radością informujemy o nawiązaniu partnerstwa badawczego i eksperckiego pomiędzy Zymetrią a Human Answer Institute (HAI). Human Answer Institute jest cenionym think tankiem specjalizującym się w badaniu i wyjaśnianiu aktualnych trendów w ekonomii,

Media o najnowszej fali badania nastrojów Polek i Polaków

Wyniki naszej najnowszej, dziesiątej już fali trackingu nastrojów społecznych spotkały się z szerokim zainteresowaniem mediów. O tym jakie są obecnie nastroje Polek i Polaków można przeczytać na łamach msn oraz Investing.com Zapraszamy do lektury:

Nowa jakość w badaniach – AIMI od Zymetria

Pioniersko w Polsce wdrażamy AI video&voice moderated interviews – metodologię, która zmienia sposób prowadzenia badań ilościowych i jakościowych. Sztuczna inteligencja pięknie i w naturalny sposób rozmawia z badanymi z panelu badawczego Zymetrii. Co już

Wiosenne nastroje Polek i Polaków!

Najnowszy i już 10 raport z kolejnej  fali naszego trackingu o nastrojach Polek i Polaków jest już dostępny. Badanie zrealizowaliśmy w marcu 2025 roku. Celem badania jest śledzenie zmian nastrojów i postaw w polskim

AI w biznesie – Barbara Krug na Onet Impact Day

Nasza Prezeska Barbara Krug podczas OnetImpactDay – AI W BIZNESIE: WERYFIKACJA przedstawiła wyniki badania dotyczącego podejścia Polek i Polaków do AI zrealizowanego przez Zymetria dla Onet. Podczas wystąpienia poruszone zostały takie tematy jak to,

Accessibility Toolkit Icon Poznaj opcje ułatwień dostępu

Accessibility toolkit

Zamknij
  • Text size
  • Cursor
  • Highlight headings
  • Highlight links
  • High contrast
  • Desaturate
  • Breadcrumbs