Język
Icon Wróć

Publikacje

A moRZe bez plastiku?

Zymetria, w ramach projektu dla RLG, przeprowadziła badanie dotyczące postaw Polaków związanych z segregacją odpadów podczas wypoczynku nad morzem. Wyniki badania posłużyły do stworzenia kampanii edukacyjnej „A moRZe bez plastiku”, mającej na celu walkę

Media o najnowszej fali badania nastrojów Polek i Polaków

Wyniki naszej najnowszej, dziesiątej już fali trackingu nastrojów społecznych spotkały się z szerokim zainteresowaniem mediów. O tym jakie są obecnie nastroje Polek i Polaków można przeczytać na łamach msn oraz Investing.com Zapraszamy do lektury:

Publikacje o niepokojących trendach

Wyniki naszego badania dotyczące tego jak i dlaczego rozkłada się w polskim społeczeństwie podejście do kwestii klimatu i dlaczego śniegu prędko nie będzie, ale i co warto zrobić by to zmienić, można przeczytać w

Kończymy 2024 wysypem publikacji!

W ostatnim tygodniu (13-20.12) w różnorodnych mediach ukazały się 22 publikacje o Zymetrii i danych z naszych badań. W jakich nastrojach wkraczamy w okres przedświąteczny? Końcowo roczne postawy i największe obawy Polek i Polaków –

Co wiemy o systemie kaucyjnym?

Na zlecenie RLG POLSKA i we współpracy z Who Will Save The Planet zrealizowaliśmy badanie jakościowo – ilościowe z którego wynika, że: – 71 % badanych ma „bałagan w głowie” w związku z tym

Październikowy odcinek Pulsu VOD!

W najnowszym numerze MMP kolejny odcinek Pulsu VOD na podstawie naszych badań. Tym razem mocniej przyglądamy się zwyczajom grupy GENZ. Pozytywną informacją jest to, że pomimo sezonu wakacyjnego konsumpcja SVod w najmłodszej grupie nie

„Załatw to na mieście” we wrześniowym numerze Zwierciadła!

Zapraszamy do przeczytania artykułu „Matka Polka się buntuje”, Aliny Gutek w najnowszym Zwierciadle. Cytowane są w nim dane z naszego badania społecznego dotyczącego braku dostępności toalet w miastach przygotowane na majową konferencje „Załatw to

Zymetria i Koalicja Niech Żyją!

W sierpniu zrealizowaliśmy niezwykle ważne badanie opinii na temat polowań na zwierzęta. Aż 62% uczestników i uczestniczek popiera zakaz polowania na wszystkie gatunki ptaków, a aż 92% Polek i Polaków jest za bezwzględnym zakazem

Marcowy odcinek Pulsu VOD w Media Marketing Polska!

W najnowszym odcinku magazynu Media Marketing Polska przyglądamy się profilowi użytkowników dwóch najsilniejszych serwisów VoD. Zapraszamy do lektury!

Accessibility Toolkit Icon Poznaj opcje ułatwień dostępu

Accessibility toolkit

Zamknij
  • Text size
  • Cursor
  • Highlight headings
  • Highlight links
  • High contrast
  • Desaturate
  • Breadcrumbs