Język

A moRZe bez plastiku?

Zymetria, w ramach projektu dla RLG, przeprowadziła badanie dotyczące postaw Polaków związanych z segregacją odpadów podczas wypoczynku nad morzem. Wyniki badania posłużyły do stworzenia kampanii edukacyjnej „A moRZe bez plastiku”, mającej na celu walkę z zanieczyszczeniem polskich plaż i promowanie racjonalnego korzystania z tworzyw sztucznych.

Kluczowe wnioski z badania:

  • Tylko 4% respondentów przyznaje się do pozostawiania śmieci na plaży.
  • Jednocześnie aż 91% zauważyło odpady podczas ostatniego pobytu nad Bałtykiem.
  • Spośród nich 72% uznało obecność śmieci za uciążliwą.

Kampania „A moRZe bez plastiku”

Wyniki badania są alarmujące i podkreślają potrzebę edukacji ekologicznej. W odpowiedzi na to powstała kampania „A moRZe bez plastiku”, która porusza problem zanieczyszczenia polskich plaż i zachęca do odpowiedzialnych zachowań.

Zachęcamy do odwiedzenia strony kampanii i dowiedzenia się więcej o tym, jak każdy z nas może dbać o polskie morze: https://elektro3000.pl/amorzebezplastikuzy

 

Accessibility Toolkit Icon Poznaj opcje ułatwień dostępu

Accessibility toolkit

Zamknij
  • Text size
  • Cursor
  • Highlight headings
  • Highlight links
  • High contrast
  • Desaturate
  • Breadcrumbs