Jesteśmy innowacyjną firmą badawczo - analityczną. Łączymy doświadczenie w badaniach marketingowych, data science i technologii.

Nasze autorskie podejście pozwoli Ci lepiej zrozumieć zachowania konsumentów i przewidzieć ich wybory. Dzięki temu podejmiesz trafne decyzje biznesowe.

Kompetencje

Naszą siłą są interdyscyplinarne kompetencje

Badania

Nasz zespół korzysta z solidnych, innowacyjnych i sprawdzonych metod badawczych, żeby dostarczyć Ci dokładnie to, czego potrzebujesz. Dbamy o zapewnienie prawdziwych i znaczących insightów tak jakościowych, jak i ilościowych, bo wiemy, że są one kluczowe dla podjęcia trafnych decyzji biznesowych.

Design thinking

Nasi certyfikowani eksperci i ekspertki od usprawniania procesów Design Thinking pomogą Ci wymyślić i zaprojektować funkcjonalne i nowoczesne rozwiązania – od pomysłu na produkt, jego komunikację, po rozwiązania UX w sklepie online, czy warte uwagi innowacje technologiczne.

Data science

Nasze wyróżniające się na rynku kompetencje z obszaru marketingu, mediów, ekonomii i finansów połączone z wiedzą matematyczną i statystyczną pozwalają na doskonałe przełożenie Twoich wyzwań biznesowych na język modeli matematycznych.

BI i dashboarding

Dostarczamy kompletne i kompleksowe rozwiązania, które pozwalają przetwarzać i wygodnie analizować całość Twoich danych. Pomagamy zrozumieć i połączyć świat marketingu i IT – jedno z głównych wyzwań digitalowego świata. Pracujemy z Microsoft (Partner) i Amazon.

Opakowanie Opakowanie
Asortyment Asortyment
Innowacje Innowacje
Komunikacja Komunikacja
Sustainability Sustainability
Doświadczenie klientów Doświadczenie klientów
UX UX
Produkt Produkt
Customer journey Customer journey
Opakowanie Opakowanie
Asortyment Asortyment
Innowacje Innowacje
Komunikacja Komunikacja
Sustainability Sustainability
Doświadczenie klientów Doświadczenie klientów
UX UX
Produkt Produkt
Customer journey Customer journey
Rozwiązania

Badania i analityka to nasza pasja

Z wielkim oddaniem i przyjemnością zajmujemy się szeroko pojętymi badaniami i analityką w obszarze marketingu. Pomożemy Ci w każdym obszarze marketingu: analizie marki, produktu, ceny, działań promocyjnych, komunikacji po wygląd opakowania. Wspólnie z Tobą stworzymy, a także udoskonalimy rozwiązania tak dla konsumentów, jak i dla Twojego biznesu.

01/10

Innowacje, rozwój portfolio

Zastanawiasz się jaki nowy produkt lub jaką innowację wprowadzić na rynek? Myślisz nad tym, czy powiększy on Twój biznes, przyciągnie nowych klientów i wpisze się w DNA marki? W naszych autorskich badaniach innowacji znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.

02/10

Ceny, asortyment, promocje

Waga decyzji dotyczących cen i promocji jest kluczowa. Pomożemy Ci sprawdzić jaka cena dla Twoich produktów jest optymalna, na jaki rodzaj promocji konsumenci zareagują najlepiej. Podpowiemy gdzie najlepiej sprzedawać poszczególne produkty z Twojego portfolio.

03/10

Komunikacja

Komunikacja to obszar, który zdecydowanie wyzwala zaangażowanie tak decydentów, jak i konsumentów. Nasze rozwiązania pomogą Ci wybrać najlepsze ze wstępnych pomysłów, będą też wsparciem dla ich rozwoju, tworzenia kreacji dopasowanych do różnych mediów oraz zweryfikują i odpowiedzą na pytanie, jaki efekt i zwrot z inwestycji przyniosła kampania marketingowa.

04/10

Sustainability

Wesprzemy Cię w obszarze Sustainability zarówno badawczo, jak i strategicznie. Od pełnej diagnozy wpływu Twojego biznesu na środowisko i społeczeństwo, przez zmierzenie twardego i miękkiego śladu węglowego, po ustalenie celów i strategii zrównoważonego rozwoju (SDG). A także pomysłów na nowe rozwiązania, nowe produkty, bardziej ekologiczne opakowania, czy sposobów komunikowania wdrożonych rozwiązań zgodnych ze strategią zrównoważonego rozwoju. Zmierzymy także efekty Twoich działań. Proces ten możesz uruchomić na dowolnym wybranym przez Ciebie przystanku Twojej drogi do Sustainability.

05/10

Marka

Badania marki pomogą Ci stworzyć i umiejętnie rozwijać siłę i wyróżnialność Twojej marki. Pokażemy Ci, jak mocna jest Twoja marka w kategorii, jakie ma unikalne skojarzenia i przewagi wizerunkowe, do kogo trafia i czy jej miejsce w kategorii i rozwój idą zgodnie z Twoimi założeniami i pozycjonowaniem.

06/10

UX

Badania UX świetnie pokażą Ci, czego potrzebują i pragną użytkownicy Twoich systemów, technologii lub produktów. Wiedzę z tych badań będziesz mógł wykorzystać do ulepszenia istniejących rozwiązań oraz do zaprojektowania nowych lepszych. Iteracja po iteracji.

07/10

Produkt

Badania produktów lubimy wszyscy – i badacze i konsumenci. Ich celem jest stworzenie produktu doskonale dopasowanego do potrzeb konsumentów. W badaniach produktu możesz zarówno sprawdzić wstępną ideę / koncept produktowy, jak i jego ostateczny kształt, formułę. Pomożemy Ci określić jego potencjał rynkowy, także wolumetryczny, kluczowy target, doradzimy najlepszy kanał dystrubucji.

08/10

Opakowanie

Półka to kluczowy moment w sprzedaży produktu, w którym decyzje zapadają czasem w ciągu kilku sekund. W teście półki pomożemy Ci sprawdzić, czy Twój produkt wyróżnia się na półce, która linia graficzna najbardziej przyciąga uwagę na tle konkurencji. Opakowanie to jeden z kluczowych nośników pozycjonowania – pomożemy Ci wybrać ten design, który wpisuje się w DNA marki. Nie pozostawimy bez odpowiedzi także kwestii związanych z funkcjonowaniem i wygodą użytkowania opakowania na co dzień.

09/10

Doświadczenia klientów i konsumentów

W badaniach Customer Experience badamy doświadczenia konsumentów z każdym możliwym punktem styku z Twoją marką: od produktu, komunikacji po Twój sklep internetowy, czy kontakt z przedstawicielem. Dzięki tym badaniom możesz wychwycić i zareagować na ewentualne problemy tak, aby Twój biznes rósł w najoptymalniejszy sposób. Poprawa doświadczeń konsumentów w kluczowych obszarach wpływa silnie na ich lojalność.

10/10

Customer Journey

W badaniach Customer Journey określimy kluczowe touchpointy (punkty styku) w relacji konsumenta z Twoją marką/usługą. Dowiemy się, które z nich są kluczowymi sweet spots (punktami pozytywnymi) i pain point (punktami stresu). Wszystko to pomoże Ci zbudować przewagi konkurencyjne na kolejnych etapach customer journey.

Współpraca

Zaufali nam

Dbamy o dobrą atmosferę

Korzystając z podejścia Gallup StrengthFinder zidentyfikowaliśmy nasze mocne strony – są nimi myślenie strategiczne oraz umiejętność budowania dobrych relacji. Bardzo dbamy, żeby owe mocne strony nieustannie rozwijać. Nie spotkasz wśród nas osób nastawionych na rywalizację, spotkasz za to mądre osoby otwarte na: współpracę, wzajemne pomaganie sobie, inspirowanie się i gotowość do ciągłego rozwoju.

Wiemy, że możemy na sobie polegać

Szczególnie ważne jest dla nas wzajemne wsparcie oraz poczucie odpowiedzialności za to, co się robi. Nasza praca to efekt harmonijnej współpracy i tego, że możemy na sobie polegać.

Tutaj każdy jest wyjątkowy

Na każdego członka zespołu patrzymy indywidualnie – u nas nie ma limitów wynikających z siatek płac, czy minimalnej liczby lat do awansu. Doceniamy chęć rozwoju, umiejętność brania odpowiedzialności, zaangażowanie, chęć pomocy innym i dobrą organizację pracy.

Oferujemy elastyczny model pracy

W naszym zespole pracują zarówno studenci, jak i osoby z 30 letnim doświadczeniem. Z różnych miast, a nawet krajów. Są to osoby o zróżnicowanym wykształceniu: matematycy, socjolodzy, psycholodzy, etnolodzy, informatycy oraz inni specjaliści (badacze jakościowi, badacze ilościowi, data scentist). Oferujemy pracę zdalną, w modelu hybrydowym, a także w niepełnym wymiarze godzin.

Powiedz nam czego potrzebujesz

Wyślij prosty brief, w którym opowiesz nam o swoich potrzebach,
a my stworzymy dla Ciebie spersonalizowane i wszechstronne rozwiązanie.